WesTrade International WesTrade International
Delen | WesTrade International Contact Bewaar als favoriet Afdrukken

WesTrade?

Wie zijn wij

Wie zijn wij?


WesTrade, opgericht in 1994, heeft zich gedurende de vele jaren van haar bestaan, ontwikkeld tot een multidisciplinair bedrijf wat opdrachtgevers bedient van zeer uiteenlopende aard.

WesTrade is een wereldwijd opererende onderneming met verschillende werkmaatschappijen die op vele terreinen actief zijn.

De werkmaatschappijen van WesTrade zijn onafhankelijke Nederlandse ondernemingen hetgeen garant staat voor korte communicatielijnen, flexibiliteit, een persoonlijke dienstverlening en een snelle response op marktontwikkelingen.
 
De diverse markten waarin wij actief zijn hebben zich in de afgelopen jaren snel ontwikkeld. De globalisering verandert de marktvoorwaarden en stelt nieuwe eisen waar wij aan moeten voldoen. Tegelijkertijd biedt het ook nieuwe mogelijkheden om onze organisatie nog verder uit te breiden. 

WesTrade heeft door autonome groei en acquisities een snelle ontwikkeling kunnen doormaken. De drijvende kracht achter het succes van WesTrade en haar werkmaatschappijen is ons uitgebreide en flexibele dienstenaanbod, onze vakkundige en gemotiveerde medewerkers en onze solide financiële positie.

Alle werkmaatschappijen werken waar mogelijk samen, maar bedienen de markt zelfstandig. Door een efficiënte organisatie worden synergetische voordelen behaald.
 
De WesTrade Group is een dynamische organisatie waarbij het personeel een grote eigen verantwoordelijkheid en beslissingsbevoegdheid heeft. Dit komt leveranciers en klanten ten goede doordat er korte lijnen zijn en iedereen snel geholpen is.

Financieel heeft WesTrade en de diverse werkmaatschappijen een gezonde positie opgebouwd doordat de werkmaatschappijen een eigen winstdoelstelling hebben en per onderdeel verantwoordelijk zijn voor het resultaat. 

De strategie van WesTrade is gericht op een verdere uitbouw van onze positie in een aantal geselecteerde marktsegmenten door autonome groei, acquisities en een voortdurende verbetering van de kwaliteit van dienstverlening.